FAQ

Frequently Asked Questions

Leveringstid varierer, men ligger normalt på 2-6 dager.

Vil du vite et nøyaktig estimat før du bestiller så er det bare å sende oss en mail så hjelper vi deg videre.

Så fort vi har bestilt opphenting av din bestilling vil du motta en epost fra oss. I denne eposten vil du finne sporingsnummer og link til nettside du kan spore din bestilling på.

Ingen epost etter 7 virkedager? Sjekk søppelpost og kontakt oss her.

Det tar vanligvis 2-7 virkedager før lageret vårt behandler bestillingen din og leverer den til transportørene våre. (Normalt 2-4 virkedager). Ved stort trykk kan det ta lengre tid. Vi varsler hvis din ordre blir forsinket over 7 virkedager.

Husk at leveringstid kommer i tillegg til dette.

Kunder med adresse i Norge vil ikke påløpes noen ekstra kostnader knyttet til toll/moms.


* International Delivery: Please note that International deliveries may incur additional import, duty and VAT charges calculated at destination country and to be paid by you, the purchaser.

Alle bestillinger blir sendt fra Norge.

Unveiled tilbyr retur, les mer om dette her.

Hvis du har mottatt feil/mangel/skadet vare i forsendelsen din, beklager vi det på det sterkeste! Ta kontakt med oss og oppgi bestillingsnummeret, navnet på produktet, et bilde av produktet. Dette må gjøres samme dag som bestillingen er levert/hentet.
Les mer om våre betingelser her.

Hvis pakken din blir sendt i retur som følge av at hentefristen er utgått vil den bli sendt i retur til oss. Dette vil føre til ekstrakostnader som kjøper står til ansvar for.
I disse tilfellene vil bestillingen bli kansellert og refundert.

Refusjonssum vil bli kalkulert på denne måten: totalsum - (frakt + ekstrakostander ved retur) = refusjonssum.

Vi anbefaler alle å hente bestillingene sine innen de ulike hentefristene, her kan du sjekke de ulike hentefristene for våre fraktlevrandører:

Posten

Postnord

HeltHjem